Saturday, September 16, 2006

اجندتي العزيزة....شكرا

  1. يااااه.....وحشتيني يا نفسي بقالنا مدة ما خدناش وادينا مع بعض....عاملة ايه في الدنيا دي؟؟؟ عاملة ايه مع البشر؟؟؟ ...لو حد مزعلك شاوريلي عليه بس.....فاكرة زمان يا نفسي لما كنت كل يوم اكلمك ...يااااااااه اجندتي العزيزة وحشتيني عارفة ..عارفة انك زعلانة مني عشان انت فاكرة اني استغنيت عنك بعد ما بدات البلوج وكمان بداته من غير ما اقولك ....ليكي حق تزعلي مني....وتقولي كل اللي في نفسك...ايه بتقولي ايه خللي بلوجك ينفعك...قصدك ايه بالكلمة دي انت زودتيها اوي ...لا لا خلاص ما تزعليش انا لازم استحملك زي ما ياما استحملتيني.. ياااه وعشان تعرفي اد ايه انا بعزك اكتر من ...ولا بلاش احنا دلوقتي ضيوفه لما انشر الموضوع ابقي اتكلمي براحتك....انا حكتب عنك هنا مع اني ما كتبتش عن البلوج عندك......ياااااه يا اجندتي العزيزة اتذكر اول مرة كتبت فيكي وكيف كنت غريبة علي في الاول وكنت اتحدث معك بحذر عشان ما اعرفكيش...وواحدة واحدة خدنا ع بعض وبقيت احكيلك ع كل حاجة خصوصا بعد ما اتاكدت انك امينة وبتحافظي ع اسراري.... فاكرة يا اجندتي لما كنت ارجع من برة متضايقة واترمي في حضنك واحكيلك وانت تسمعيني وما كنتيش تزهقي مني ابدا وكنتي بتسمعيني لاخر كلمة....فيه كده:؟؟:::::::فاكرة فرحتي بنجاحي في تالتة اعدادي؟؟ وفاكرة حلمي اجيب مجموع في ثانوي..## وفاكرة كل يوم قبل النوم اما كنت اقعد احكيلك واقولك انا خايفة ونفسي ادخل هندسة....وشاركتيني فرحتي بدخولي الكلية ووقفتي جنبي في اول ايام الكلية وكنت حاسة بغربةبسبب بعد اصحابي وتغيرهم...فاكرة؟...وكنت حاسة بغربة مع نفسي وساعدتيني اصالحها واتكلم معاها من غير ما حد يتدخل بيننا ازاي انسالك كل ده؟؟.... ده حتي اللي مالوش خير في اجندته ما يبقاش ليه خير في بلوجه ...ما تزعلش يا بلوجي انا مع الحق...وبعدين انا ما اقدرش استغني عن حد فيكو انتو الاتنين بقيتو بتكملو بعض كل واحد فيكو ليه دور وبعدين كمان يابلوجي.. انت يادوب لسه عارفاك من كام اسبوع اما اجندتي فدي بقي عشرة عمر...كفايه عياط بقي يا اجندتي بليتي كل مذكراتي حتبوظيها...انا قلت فيكي كلمتين حلوين اهه ...(:(:(:(:....ومهما حصل عمري ما استغني عنك ابدا..... مع ان البلوج اسهل وامكانياته اعلي بس برضه ما اقدرش استغني عن القلم الازرق الحبر وورقك الصغير المسطر الابيض الجميل,...اللي عمره ما قاللي معلش انا مش فاضي دلوقتي...وعشان كل ده انا عمري ما استغني عنك ابدا ياجوجو ...يا جيجي..ياجميلة ابداا اجندتي العزيزة......شكررررا

1 comment:

Nouran said...

حلوة اوي تصدقي انا من اول ما بدات البلوج نسيت الاجندة شكلي هروح اصالحها زيك